Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

onsdag, augusti 02, 2006

 

Det är sent

Jag had etänkt att lägga mig i tid, men sedan lade jag mig och kollade på CSI, och katten lade sig och sov på min axel, så jag var tvungen att ligga kvar ett tag till. Men det gjorde inte så mycket, Jaime Pressly var rolig på Jay Leno.

Israel kan fortfarande inte räkna. Ring mig, jag kan.

Match idag. 0-0 mot Tierp. Kasst.

Nu orkar jag inte skriva mer. Jag ska sova.

Sam Cooke - Cupid, och då helst liveversionen från Harlem Square Club. Studioversionen är så sliskig.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Med katt och Jakob Hård
  2. Domen mot bloggprinsessan
  3. Sommarlov på riktigt
  4. Verklighetens vansinne
  5. Frihet?
  6. Duktig
  7. Olika sätt att missa bussen
  8. Mycket nu
  9. Couches in alleys
  10. Fido

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?