Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

lördag, februari 24, 2007

 

Vad är väl en bal på slottet?

Gänget är på bal ikväll. På det rosa slottet. Själv tyckte jag att 800 spänn för kuvertet, runt 1500 för frack och ett antal hundringar till för nya skor är lite väl blodigt för en utekväll. Dessutom är jag inte mycket för att dansa. Eller för att klä upp mig i pingvinkläder för den delen. Lyckades istället att bli inbjuden till vinprovning och finmiddag hos grannarna. Väldigt bra mat och dryck, och väldigt gratis dessutom.

Av någon anledning funkar inte la FONera längre, här hos päronen. Det är jättetrist, en jag har å andra sidan långa TP-kablar. Men ändå. Ytterligare en grej som inte funkar här är UU:s smtp-servrar. Jätteskumt. Jag som har läst fem poäng om sånt här (snart) tycker att jag borde kunna ha ett hum om vad som är fel, men jag har ärligt talat inte den blekaste. Det är frustrerande. Jag vill ju maila!

Det blir inget Bloc Party, och inget Regina Spektor heller. Jag sätter allt hopp till att festivalerna blir grymma i sommar. För jag måste ju få höra låtar som Samson live någon gång.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Jag är inte bara fulländad, jag är ödmjuk också.
  2. Nu.
  3. Det är svårt att inse sin egen storhet.
  4. DN skämmer ut sig.
  5. Saker förändras.
  6. Dålig politik.
  7. Skarpt.
  8. Dagens bibelcitat.
  9. Här går jag igen
  10. Mycket.

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?