Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, januari 29, 2007

 

Mycket.

Mitt schema imorgon: 8-10: Reglerteknik, 10-12: DIS där jag ska hålla en kort presentation, 11 (mitt i DIS:en): Presentation av styrelsen för tvåorna, 12-13: Lunch med Elisabet och styrelsen, 13-15: DIS, 15-17: Styrelsemöte, 17-19(?): Hemortsambassadörsmöte, 20-23: Träning i Örsundsbro (jag åker från U-a 19.10). Ganska coolt att veta vad man ska göra varenda minut av dagen.

Jag ska hinna lyssna på Edith Backlund - Waste another day också. Lite menlös pop kan tyckas, men jag tror inte att jag behöver nåt komplicerat ändå. Bra låt ändå.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Wild 'n' fresh
  2. Begränsningar
  3. Jag är lat och virrig också.
  4. Kommunister & idioter
  5. En lång vit dag på gräddhyllan
  6. Chocken
  7. In i framtiden
  8. Årest person
  9. Superblogg
  10. Let's have a war

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?