Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

onsdag, januari 31, 2007

 

Här går jag igen

Det var väl fan. När man tror att man har kommit in i nån slags bra period så åker man dit igen och lyckas slarva bort en halv dag på att inte göra någonting. Nåja, Prison Break är ju inte ingenting, och visst var det coolt att se vurpan i Top Gear, och jag har ju faktiskt lagat mat också. Men särskilt produktiv har jag inte varit. Faktiskt. Men jag är lite stolt över att jag har köpt skivor. Waiting game-singeln och Isolation Years nya, Sign sign.

Jag har varit gruvligt seg i kroppen idag. Det var match (utomhus!) i måndags och träning igår. Matchen gick inte särskilt bra, varken för mig eller laget. UIF vann ganska komfortabelt. Vi hängde bra med i början, men orkade inte riktigt hela vägen. Dessutom fick de två billiga mål till 2-1 och 3-1 – en feldömd straff och en solklar offside. Annars har jag i stort sett bestämt mig för att köra med Laik i år. Jag tycker att jag borde kunna ta plats och det är bara att inse att jag inte kan sluta spela fotboll. Det går inte.

Jag har stora motivationsproblem med reglertekniken. Kanske är det för att föreläsaren är den tråkigaste sedan STS-legenden Bertil Markgren, eller också är det för att jag tycker att återkopplingar är osexigare än Lasse Brandeby i g-string, men ett faktum är det i alla fall. Det kanske kommer.

Jag hoppas också att det kommer bra band hit och lirar. Johnossi är högst upp på topplistan över svenska band. TCTC är förstås högst upp bland internationella akter. The Shins kommer inte långt efter, lyssna på Australia och inse varför.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Mycket.
  2. Wild 'n' fresh
  3. Begränsningar
  4. Jag är lat och virrig också.
  5. Kommunister & idioter
  6. En lång vit dag på gräddhyllan
  7. Chocken
  8. In i framtiden
  9. Årest person
  10. Superblogg

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?