Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, december 25, 2006

 

Julsummering

Det positiva med låga förväntningar är att man lätt överträffar dem. Så ock idag.

Jag har fått ganska bra klappar, och gett bort ganska bra klappar.  När jag hade slagit in dem hade jag fortfarande inte bestämt vem som skulle få vad. Det blev en bok till brorsan, en lampa+skiva (Ecce cor meum) till mormor, cykellyktor till farsan och ett änglaspel+Ernsttändstickor till morsan. Designtorget is the shit.

Jag fick verktyg, armékniv, sängkläder, choklad, choklad, choklad och choklad. Klart mycket mindre choklad än vanligt alltså. Verktyg är ju bra att ha i alla fall.

Jag är uppenbarligen vuxen. Tycker att det är roligare att ge än att få. How can I make it stop?

Farsan läser Vete, Vapen och Virus nu. kul att diskutera den. Vi spelade TP också. Min vanligaste replik var "Jo, det kan jag, vi har läst om det i skolan". Jag går kaske ett bra program. Eller ett dåligt? Beror på ens kriterier.

The Shins - Phantom Limb
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. I år IGEN!
  2. Äntligen lite riktiga problem
  3. Sjukt bra
  4. Bara en snabbis
  5. Helt lost
  6. Stort och smått
  7. Nerköp
  8. Första intrycket
  9. I can't belive it
  10. Dance for Koop/Rymdantiklimax

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?