Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, december 17, 2006

 

Bara en snabbis

Har druckit dagens första Red Bull (varför har inte Folkes PK?) och har skrivit dryga tre sidor av recensionen (recension är det svenska ord jag har svårast att stava till tror jag) och har en aldeles färsk förkylning som håller mig medveten om livets baksidor. Som om jag inte visste något om dessa sedan tidigare. Och som om inte historia är tillräckligt.

Helt i skuggan av allt annat den här veckan har The Shins nya skiva hamnat. Den har precis som Make this your own läckt ut på nätet alldeles nyligen, och den är skitbra. 

Är det så att den kollektiva mänskliga idiotin är konstant? Kanske. Eller också blir den större när fler och fler människor tillkommer. A tror att internet kommer att göra människor smartare. Jag kontrade att det "största" som vi har fått från internet i år är Snakes on a plane och Lilly Allen. Lilly må vara ganska smart, men Snakes on a plane är det inte.

The Shins - Split needles. New shit, good shit.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Helt lost
  2. Stort och smått
  3. Nerköp
  4. Första intrycket
  5. I can't belive it
  6. Dance for Koop/Rymdantiklimax
  7. E-bay och Belgien
  8. iPhone
  9. Fotbollshoran strikes again
  10. Status

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?