Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, december 03, 2006

 

Fotbollshoran strikes again

Ja, fotbollshoran har varit i farten. Han var och tränade med LAIK idag. Det gick väl ganska bra men det kändes inte lika seriöst som på nordiaträningarna. Micke Edquist är dock en riktigt bra spelare. Tyvärr verkar han inte vara så motiverad att spela vidare. Robban Fredriksson (Upplands skyttekung förra säsongen) och Linus Bylin (har provspelat för AIK) försvinner inför nästa säsong, så LAIK får nog ett markant sämre lag än i år, då de länge var med och nosade på topplatserna i vår serie. Återstår att se om jag kommer att vara med i det laget.

Ganska klart är dock att jag kommer att vara med i nästa helgs match i inomhusserien. För motståndet står inga mindre än Nordia. Det blir en tuff match men det ska bli sjukt kul. UNIK:s serie verkar också bli rolig, med såväl Åsunda som Fj-100. Jag ska ta och ringa dem.

Fotbollshora var det.

Faktum är att det passar ganska bra att köra i LAIK just nu, närmaste månaden. Jag lär ju vara hos familjen åtminstone över helgerna. Sen kanske det passar bättre med exempelvis UNIK. Vi får se.

Blur - Parklife. känns konstigt att "tipsa" om den. Alla har hört den. Vill nog bara påminna itt framtida jag om att den är bra.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Status
  2. DN
  3. Små steg
  4. Så där
  5. Laghora
  6. Pophöger
  7. The Magical Butterfly Kite Brigade
  8. Val och kval
  9. TV
  10. En kortis

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?