Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, december 01, 2006

 

DN

Maciej Zaremba fick Stora Journalistpriset som årets berättare. Jag håller med. Har man inte läst "Den polske rörmokaren" och "Rättvisan och dårarna" så borde man göra det omedelbart (framförallt den förstnämnda). Zaremba är otrolig på att få fram rätt fakta och presentera den på ett pedagogiskt och lättförståeligt sätt, samtidigt som han argumenterar för sin åsikt. Jag hoppas att han väljer rätt ämne till nästa artikelserie. Utbildningsväsendet kanske?

Jag fick ett samtal från LAIKs tränare Patrik Sjö igår. De vill att jag ska komma och lira för dem. Jag är tveksam, men ett par träningar kan jag testa i alla fall. Fortsättning följer.

Mamma fyllde 50 i onsdags. Hon fick Koopbiljetter och en ryggsäck av mig. Hon blev glad tror jag.

Nu ska jag sammanställa kursvärderingar.

The Postal Service - Recycled air. Ben Gibbard är genialisk i sina bästa stunder.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Små steg
  2. Så där
  3. Laghora
  4. Pophöger
  5. The Magical Butterfly Kite Brigade
  6. Val och kval
  7. TV
  8. En kortis
  9. Med framtiden i blickfånget
  10. Off time

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?