Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

onsdag, november 22, 2006

 

Så där

Dagen har varit till belåtenhet. Seminariet i morse var ok, även om jag kände mig lite borta under en del diskussioner. Så går det när man inte läser texterna så noga.

Sedan satt vi ett tag med Dynamiska system. Dagens bottenmärke tycker jag, eftersom vi inte fattade något och därför inte fick så mycket gjort.

Sedan bar det av mot Fyrishov för fotbollsspelande. Basra fick som väntat spö av V-Dala, Oligarchy torskade mot NNIF (det blev spel i Oligarchy för min del) men STS däremot vann med 4-0 mot Lokomotiv Flogsta.

Snabbt hem och smaska i sig lite mackor, innan det återigen var dags att korsa Fyrisån, denna gång för badmintonspel i (Sveriges bästa badmintonhall?) Fyrisfjädern. Jag spelade väl inte på topp, men motståndet var rätt svagt, så jag kunde kosta på mig det. Roligt och lite överraskande var det dock att vi enkelt vann dubbeln mot Jakob och Farsan (coolaste namnet, jag vet). Kul att spela bra för en gångs skull.

Nu har jag ätit, duschat och handlat. Jag är seg i halva kroppen drygt och ögonen börjar bli lite grusiga. Underbar känsla.

C har redan svarat på två frågor inför inför nästa seminarium. En del är det ordning på. Jag gillar.

Mitt projekt att skapa en coversamling har gått i stå. Måste fan ta tag i det. Jullovet får det bli. Allt ska hända på jullovet.

Vilken låt ska vara inledande på den skivan då? Det kan jag fundera ut nu, tycker jag. Imagine har jag tidigare kallat världens bästa cover. Jo, det skulle nog passa. Alternativen är In the aeroplane over the sea eller Heartbeats. Eller nåt annat...
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Laghora
  2. Pophöger
  3. The Magical Butterfly Kite Brigade
  4. Val och kval
  5. TV
  6. En kortis
  7. Med framtiden i blickfånget
  8. Off time
  9. Damn!
  10. Förnekelse

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?