Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

tisdag, november 21, 2006

 

Laghora

Jag är Uppsalas hora.

En riktig fotbollsslampa känner jag mig som. Jag har i princip inget emot prostitution, och i detta fallet innebär det att jag får spela en massa fotboll så jag ser ingen baksida med det hela. Men det blir lite jobbigt att lira fyra matcher efter varandra.

Dessutom är det trist att inte vinna. Att STS skulle torska var väl väntat (V-Dala stod för motståndet, de har 45-1 i målskillnad efter sex matcher), men Basra borde verkligen ha vunnit. Spelade Med Olympic Mannschafft och NNIF också.

Jag tror att jag har lovat att vara med både NNIF och Oligarchy när de möter varandra på onsdag. Det ska bli spännande...

Det finns saker jag verkligen inte har tid med nu. Heroes är inte en av dem. Får inte vara det. Asbra serie. 

Fick ett gäng nya skivor av P i helgen. Killing Joke och U2 är de två jag har hunnit lyssna på än. Killing Jokesångaren är för härlig, men jag tror att förra skivan (med Dave Grohl bakom trummorna) var bättre.

The Kooks - Jackie Big Tits. Inte bara för låtnamnet.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Pophöger
  2. The Magical Butterfly Kite Brigade
  3. Val och kval
  4. TV
  5. En kortis
  6. Med framtiden i blickfånget
  7. Off time
  8. Damn!
  9. Förnekelse
  10. Citatmaskinen

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?