Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, november 26, 2006

 

Små steg

Basra hade lagfest igår. Det var en trevlig tillställning. Riktigt roliga killar det där gänget. Vi lyckades dock inte mucka något ordentligt gräl, även om det var ganska nära när F slängde kebab på en snubbe.

Jag har varit dålig i helgen. Jag kan fan inte läsa tråkböcker här hemma. Imorgon ska jag dock vara duktig. Sista seminariet nu, lite ska jag kunna skärpa mig. 

Däremot är jag vältränad. Ska ta mig ut i löpspåret lite grann också. Det blir nästa vecka.

Blur - End of a century. 
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Så där
  2. Laghora
  3. Pophöger
  4. The Magical Butterfly Kite Brigade
  5. Val och kval
  6. TV
  7. En kortis
  8. Med framtiden i blickfånget
  9. Off time
  10. Damn!

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?