Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, december 15, 2006

 

Helt lost

En del saker förstår jag inte. Jag förstår dynamiska system. Jag vet vad som händer om jag skickar in ett steg eller in impuls eller vad fan som helst. Jag hoppas därför på en femma på tentan. Konstigt att alla satt kvar så länge förresten.

Men. När jag inte har en aning om hur saker och ting fungerar blir jag lite sur. Nu är jag sur. Men kanske... Jo, så kan det vara...

Jag har druckit för mycket kaffe också. Kaffe in, finmotorik ut. Enkelt.

Nu ska jag läsa 250 sidor och skriva 6 sidor. På måndag ska jag vara tillbaka i den riktiga världen igen.

There is no patch for human stupidity. 

Make this your own växer så sakteliga. Men den är fortfarande inte det jag hoppades på. Inte sämre kanske, men annorlunda. Ingen ny Blind Pilots eller Amber dock. Det är inte så konstigt heller. Den nivån är svår att nå.

Waiting game, nästa singel från skivan, är den låt om jag gillar bäst än så länge. Men jag behöver ilska. 
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Stort och smått
  2. Nerköp
  3. Första intrycket
  4. I can't belive it
  5. Dance for Koop/Rymdantiklimax
  6. E-bay och Belgien
  7. iPhone
  8. Fotbollshoran strikes again
  9. Status
  10. DN

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?