Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, december 18, 2006

 

Sjukt bra

Jag är sanslös på att planera. Tänkte redan i morse att jag troligtvis kommer att ha skrivit klart runt två. Klockan är nu 01:55 och ag är precis färdig. Ska läsa igenom det en gång till imorgon innan jag skickar det, men jag känner mig ganska nöjd, med tanke på den ambitionsnivån jag hade och den tid jag har lagt ned.

Man får tid att lyssna på väldigt mycket musik när man sitter såhär. Skönast när man skriver om Tempelriddare är helt klart Paul McCartneys Ecce cor meum. Stämning.
Comments:
jag ska också bli nåt. ps din tröja är sjukt snygg ds
 
Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Bara en snabbis
  2. Helt lost
  3. Stort och smått
  4. Nerköp
  5. Första intrycket
  6. I can't belive it
  7. Dance for Koop/Rymdantiklimax
  8. E-bay och Belgien
  9. iPhone
  10. Fotbollshoran strikes again

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?