Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

tisdag, augusti 08, 2006

 

Packat

Jimmy Nordin blev packad idag. Han är en tragisk människa. Jag föraktar och ömkar.

Jag har inte blivit packad, men packat har jag. Allt ligger i lådor utspridda över rummet. Jag har låtit en del saker vara framme av olika orsaker. En del saker av uppenbara anledningar – varken soffan eller sängen går ned i bananlådor – och en del på grund av att jag verkligen behöver dem. Jag lever inte en kväll utan dator och högtalare. Inte en sådan här kväll i alla fall.

Kollade på V för Vendetta. Synd att de måste ha en sliskig kärlekshistoria i en annars helt ok film. De körde Antony i bakgrunden.

Kimi Ga Yo heter Japans nationalsång. Den är vacker.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Stugan
  2. Semestertider, arbetslöshet och friår
  3. Det är sent
  4. Med katt och Jakob Hård
  5. Domen mot bloggprinsessan
  6. Sommarlov på riktigt
  7. Verklighetens vansinne
  8. Frihet?
  9. Duktig
  10. Olika sätt att missa bussen

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?