Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, augusti 10, 2006

 

02.17 AM

Jag sitter i korgstolen framför en gammal suddig 17"-skärm, lyssnandes på 02.17 Am med Blue Foundation och med katten sovandes i knät. Även om inte klockslaget stämmer exakt så är känslan på pricken. Det kunde lika gärna ha varit rätt.

Mycket annat är rätt, och mycket är fel. Det är fel att spränga flygplan. Oavsett från vilket håll man ser på saken är det fel. Fel fel fel!!!

Jag har varit i shoppingtagen idag. Åkte in till stan för att lämna Macen för reparation och lämna och hämta filmer åt Gamla Bion. Brokeback Mountain väger knappt 40 kg kan jag informera om. Hur som helst så passade jag på att kolla på Stadiums rea och hittade ett par Umbropjucks som var lagom billiga (50% rabatt) och sköna, men fula. Jag inhandlade och sprang sedan (helt oplanerat faktiskt) in i morsan som bjöd på lunch. Och nu ikväll beställde jag också en ny skärm.

Måste skaffa jacka och väska också ganska snart.

Igår var det höstpremiär för b-laget. Jag gjorde 2-0 i en match som slutade 5-2. Ganska solklar seger och godkänt spel av såväl laget som undertecknad. Innermittfält är ganska kul, men svårt. Idag fick jag hoppa över träningen, då det var min tur att döma. F93 spelade mot Fyris och vann med 7-2. Jag hade mina nya skor och de var sanslöst sköna.

Tiger Lou - You can't say no to me. Tycker att han tidigare grejer är bättre än senaste skivan. Den här lugna saken är underbar.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Bra?
  2. Packat
  3. Stugan
  4. Semestertider, arbetslöshet och friår
  5. Det är sent
  6. Med katt och Jakob Hård
  7. Domen mot bloggprinsessan
  8. Sommarlov på riktigt
  9. Verklighetens vansinne
  10. Frihet?

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?