Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, augusti 13, 2006

 

Bra skit

Matchen idag var både bra och dålig. Bra för laget, vi vann övertygande med 3-1 mot ett av seriens bästa lag, Månkarbo och gick därmed om dem i serien upp på andra plats, åtta poäng efter Danmark som spelade 2-2 mot Ärentuna. Och dålig för mig som spelade som en jävla junior. Jag gjorde inte ett rätt. Men det betyder väl att det bara kan bli bättre. Hoppas att det blir det, för på onsdag är det LAIK som står på motståndarsidan.

Jag saknar min dator. Jag vill dra till Uppsala. Jag vill...

Imorgon ska de sluta skjuta. 50 spänn på att de glömmer bort det.

Mew - Shiroi Kuchibiruno Izanai.

Fan.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Lämpligt umgänge?
  2. 02.17 AM
  3. Bra?
  4. Packat
  5. Stugan
  6. Semestertider, arbetslöshet och friår
  7. Det är sent
  8. Med katt och Jakob Hård
  9. Domen mot bloggprinsessan
  10. Sommarlov på riktigt

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?