Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, april 06, 2007

 

Kom värme.

FN kom med glada besked idag. Inte nog med att vi kommer att få bättre avkastning på våra skördar, vädret kommer också att bli varmare. Glada tider väntar alltså oss nordbor. Det här var ju visserligen inget nytt, men det är ändå viktigt att en så viktig och mäktig organisation som FN kan komma med en rapport av det här slaget.

Jag har helt allvarligt lårkaka på lårkaka nu. Ganska obekvämt. Matchen idag var inte mycket att skriva hem om annars. Desto roligare att allsvenskan har dragit igång igen. Om bara någon vecka är hockeyn slut också, så då kanske man kan börja kolla på sporten igen.

Påsken är ett skämt. Jag har i alla fall lika mycket påskkänslor som Carl Bildt har gehör. Men det är ju trevligt att vara ledig. Tyvärr tror jag att jag har gått och blivit allergisk mot katterna. Blir i alla fall alltid lite småsjuk när jag kommer hit till mor och far. Tur att jag trivs i korridoren.

Jag ska försöka skriva min C-uppsats om musikdistribution och implikationer på folks musiklyssnande. Frågan är bara om det egentligen går att göra inom ek-hist. Men annars kan man säkert skriva i FEK. Jag tror att det löser sig.

S har aldrig varit på konsert. Jag ska åtgärda det. Kanske SUG, Laakso eller Vapnet passar bra. Annars vill jag gärna se Keane. Try Again är en helt otrolig låt.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Gott.
  2. Guide till kårvalet.
  3. Utdelat.
  4. Gräs.
  5. I en låda.
  6. Alfred.
  7. April april.
  8. Dåliga nyheter, roliga nyheter.
  9. Helt fel.
  10. Val.

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?