Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, april 02, 2007

 

April april.

Jag har inte blivit lurad idag, och inte har jag försökt dra någon annan i foten heller. Skrattade dock gott åt DN:s försök.

Dagen har istället ägnats åt fotboll och seminarietexter, samt de sista avsnitten av Entourage. Nu måste jag in på d-tox, annars kommer mina abstinensbesvär att ta kol på mig innan säsong fyra kommer i juni. I juni kommer nya avsnitt av Boondocks dessutom.

Fotboll ska spelas på gräs. Därför är det glädjande att grässäsongen börjar på tisdag. Fredagen bjuder på derby mot Nordia. Jag längtar, även om Löt är "sämre än någonsin" enligt Martin.

Shaker var grymma igår på Spring Party och Elis var bäst på att äta glass. Kvällens stora behållning var dock bartendrarna.

Glös är ett band som jag har hittat via den fantastiska bloggen Stereogum. Deras skiva kom förra veckan och jag vill ha den. Kolla deras Myspace. Unharmed är en kanonlåt.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Dåliga nyheter, roliga nyheter.
  2. Helt fel.
  3. Val.
  4. Oseriöst.
  5. Nyckeln.
  6. Dum får man vara, men fan inte ful.
  7. Bloggtoppen.
  8. Lillebror är här.
  9. Don't panic.
  10. Senila, liberia.

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?